Przedstawiamy plan zajęć grup początkujących i naborowych na najbliższy tydzień. Hasła otrzymają Państwo na maila. Na tej stronie pojawi się link do zapisów na zajęcia. 15 minut przed zajęciami należy w niego kliknąć podać maila, imię i nazwisko dziecka i czekać na zajęcia
Pytania proszę kierować do prowadzących konkretne zajęcia.
DZIEŃ | KTO | DLA KOGO | |
---|---|---|---|
Poniedziałek 9:00-11:00 | Trening szachowy z Pauliną | grupa naborowa Pani Pauliny plus dzieci z ZSP21 | |
Poniedziałek 14:00-16:30 | Internetowy turniej szachowy dla dzieci, gra praktyczna pod okiem trenera | Turniej szachowy dla dzieci do III kategorii szachowej | |
Wtorek 09:00-11:00 | Spotkania szachowe z Panią Alą | grupy naborowe Pani Ali plus zaproszone dzieci z ZSP21 | |
Wtorek 18:45-20:15 | Trening Szachowy z Pauliną | ||
Środa 14:00-16:00 | Spotkania szachowe z Panią Alą | grupy naborowe Pani Ali plus zaproszone dzieci z ZSP21 | |
Czwartek 9:00-11:00 | Trening szachowy z Pauliną | grupa naborowa Pani Pauliny plus dzieci z ZSP21 | |
Czwartek 14:25-16:55 | Internetowy turniej szachowy dla dzieci, gra praktyczna pod okiem trenera | Turniej szachowy dla dzieci do III kategorii szachowej | |
Czwartek 17:30-19:30 | Trening szachowy z Panią Alą | grupa IV i III kat | |
Piątek 09:00-11:00 | Spotkania szachowe z Panią Alą | grupy naborowe Pani Ali plus zaproszone dzieci z ZSP21 | |
Sobota 16:00-18:00 | Trening szachowy z Panią Alą | grupa IV i III kat | |
Niedziela 11:00-13:30 | Internetowy turniej szachowy dla dzieci, gra praktyczna pod okiem trenera | Turniej szachowy dla dzieci do III kategorii szachowej | |
USTAWIENIA
Gdy nie słychać i nie widać, ekranu prezentera, kamery/avatara prezentera
– sprawdzamy łącze internetowe (preferowane połączenie poprzez kabel)
– zamykamy wszystkie inne programy,
– sprawdzamy głośnik,
– zamykamy przeglądarkę i uruchamiamy jeszcze raz,
– uruchamiamy inną przeglądarkę,
– czekamy, jeśli to sie nie uda to zgłaszamy mailowo do klubszachowypolonia@gmail.com (my udostępnimy nagranie i wyjaśnimy sprawę z suportem)
Zostaw komentarz